Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)

Ga naar beneden 
+14
Ann
theaterfreak
Ingrid
irma22
grace
Suus94
Kim22
verhalen
meijroos
Annemarie
wilm@1960
Lena
Hetty
Stefanie
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Stefanie
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 850
Leeftijd : 58
Registration date : 13-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptywo feb 06, 2013 8:06 pm

Jesus Christ Superstar in Concert in het Beatrix Theater, op 25 maart. Kaartverkoop via See Tickets http://webshop.seetickets.nl/shows/show.aspx?sh=JESUS


Overigens ook in het DeLaMar op 1 april, maar dan zonder Freek en Renée, maar met René van Kooten en Casey, kaartverkoop via het DeLaMar http://delamar.nl/voorstellingen/2012-2013/jesus-christ-superstar-in-concert/
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptywo feb 06, 2013 8:35 pm

JAAAAAAA zag het ook
Heb meteen een kaartje gekocht!
Vond het vorige keer zo ontzettend gaaf
Nu alleen nog mijn avonddienst wegruilen......
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptywo feb 06, 2013 9:04 pm

Wat heb ik toch ontzettend lieve (snelle) collega's
Nu al mijn avonddienst kwijt!!!!
Dus nu kan ik echt naar JCS YESSS
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydo feb 07, 2013 2:03 pm

JOEPIE , net besteld voor 25 maart ! Laura Hallo rij 11 !
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydo feb 07, 2013 7:26 pm

Jeej, ben er ook bij! Rij 6! Onverwacht want naar wat blijkt duurt het concert niet heel lang en kan ik 's avonds toch nog thuis in Friesland komen. Jippie jee zoveel zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydo feb 07, 2013 10:39 pm

Leuk...theaterfreak, Hetty én Annemarie, dat jullie er ook zijn, wordt echt een feestje dance
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptyzo feb 17, 2013 11:24 pm

Hier kan ik gelukkig wel naar toe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptyzo feb 17, 2013 11:36 pm

Gezellig Lena Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptyma feb 18, 2013 12:49 am

Ik zit er ( uiteraard) ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptyma feb 18, 2013 2:05 pm

Dat wordt een fijne avond ! Wink met zoveel fans Smile
ik heb maar één grote vraag : ik heb een E ticket besteld ,en kreeg van see tickets het bericht dat ik moet wachten tot de organisatie de tickets vrijgeeft ....... tot nu toe heb ik dus nog niks kunnen afdrukken . IS dat bij jullie ook zo ?????????
ik hoop maar dat het in orde komt. het is betaald .
Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
wilm@1960
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
wilm@1960


Vrouw
Aantal berichten : 599
Leeftijd : 63
Woonplaats : Zoetermeer
Registration date : 20-06-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptyma feb 18, 2013 5:46 pm

ja moet ook wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptyzo feb 24, 2013 2:41 pm

heb ook nog niets
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptyzo feb 24, 2013 10:36 pm

Oef, dan zal het nog wel in orde komen ..... TXS !! Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptyzo maa 03, 2013 10:19 pm

Heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt?
Terug naar boven Ga naar beneden
wilm@1960
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
wilm@1960


Vrouw
Aantal berichten : 599
Leeftijd : 63
Woonplaats : Zoetermeer
Registration date : 20-06-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydi maa 26, 2013 2:57 pm

sorry theaterfreak dat ik je gister niet herkende, wat een geweldige show gister,allemaal pareltjes wat een stemmen
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydi maa 26, 2013 3:08 pm

Ik vind het zo jammer dat ik niet kon gaan. Kon met geen mogelijkheid mijn dienst ruilen, grrr.
Wie schrijft er een mooi verslag liefst met beeld en geluid. Mocht er dit jaar wel gefilmd worden. Vorige keer wel, ben erg benieuwd.
Was het mooier dan 2 jaar geleden.
Hoe was Renée, ik vond Casey toen zo goed vraag mij af of Renée ook zo goed is.
Kom maar op met het verslag.........
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydi maa 26, 2013 5:07 pm

Komt-ie Grace en voor de andere geďnteresseerde dan Wink

Het was een fantastische avond, ik was er stil van na afloop en had het bloedheet. Het was een andere versie dan twee jaar geleden, dat was van tevoren al bekend gemaakt. Het was een langere versie, waar vooral het achtergrondkoortje meer bij betrokken was. Ik had ook het idee dat de band iets uitgebreider was dan de vorige keer.
De cast bestond uit: Freek, Martin vd Starre, Marcel Jonker, Tommie Christiaan, Renee v Wegberg en Kok-Hwa Lie.
In tegenstelling tot de vorige keer mochten er geen foto's en geluidsopnames worden gemaakt, maar op musicalsites.nl staat een mooie fotoreportage.
Zelf heb ik een paar foto's gemaakt bij het voorstellen van de cast én bandleden, misschien krijgen jullie die later nog te zien.

Ikzelf vond deze langere, wat meer ruigere versie mooier dan de vorige keer. Ik hou van deze Judas, perfect gespeeld/gezongen door Martin, je ziet zijn worsteling, zijn twijfel, zijn spijt én devotie, echt dik kippenvel bij zijn vertolking.
Kok-Hwa die in tegenstelling tot de vorige keer nu een andere rol speelde, nl die van Annas verraste mij eigelijk niet, na Miss Saigon gezien hebbende(erg goed dus én overtuigend).
Renee van Wegberg vertolkte Maria en als je Casey Francisco gezien hebt als Maria, zou je denken dat t lastig wordt voor Renee, maar ik vond dat ze het anders deed(kan ook niet anders, want ze is een ander persoon), maar fantastisch. Ze zag er btw prachtig uit. Haar samenzang met Tommie, die de rol van Simon/Petrus vertolkte, was werkelijk een perfecte combi, een WAUW-factor, zeg maar...
Tja...en Marcel Jonker, wat geniet ik van die man, wat hij allemaal kan met zijn stem is werkelijk fenomenaal. Hij vertolkte Kaiaphas, Pilates en Herodes. Hij liet een combi zien van een hele lage bas, een bulderende stem en zette werkelijk een briljante Herodes neer die Jezus bespotte met zijn daden...
Tenslotte Freek: je kon merken dat Freek niet voor de volle 100% zijn stem kon gebruiken, maar hoe hij het voor elkaar krijgt, geen idee, maar zijn Gethsemane, ging door merg en been, zeer dik kippenvel en de tranen stonden in mijn ogen. Zijn stem heeft een groot bereik en zijn uithalen waren veelzeggend. Prachtig om te zien dat zonder decor en kostuums zij zich zo in kunnen leven dat zelfs Freek ff bij moest komen na Gethsemane. Hij kreeg, na mijn gevoel, een minutenlange applaus.

Ik vond het weer een waar feest om erbij te zijn!!!


Laatst aangepast door Ingrid op wo maa 27, 2013 1:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydi maa 26, 2013 6:03 pm

Mooi verslag Ingrid! Kon het niet beter verwoorden! Voel me bevoorrecht dat ik er bij heb mogen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydi maa 26, 2013 6:33 pm

Heel jammer dat ik er gisteren niet bij kan zijn ... hoop volgende week maandag net zo te genieten maar dan van René. Ook niet verkeerd, maar ja .... had liever ook ...
Terug naar boven Ga naar beneden
verhalen
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 611
Leeftijd : 38
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 10-03-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydi maa 26, 2013 7:43 pm

Ik kan me ook helemaal aansluiten bij het verslag van Ingrid. Echt een heerlijke avond gehad.
Alle solisten fantastisch en Freek daar nog een stukje bovenuit (zelfs met een iets minder dan 100% stem). Hij weet mij echt het meest te raken.
Ik vond alleen het achtergrondkoor iets minder. zij zaten er af en toe naast en er zat een schelle stem tussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptydi maa 26, 2013 8:24 pm

Bedankt voor de verslagjes. Het was weer een mooie avond zo te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptywo maa 27, 2013 12:14 am

Bedankt voor het verslag Ingrid! Heel leuk om zo toch nog een stukje mee te kunnen genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptywo maa 27, 2013 1:20 am

Bedankt Ingrid, vind het alleen nu nog erger dat ik er niet bij kon zijn en jammer dat er nu niet gefilmd mocht worden. Toch fijn dankzij jouw verhaal een klein stukje mee te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptywo maa 27, 2013 10:43 am

Sluit me volledig aan bij de woorden van Ingrid. Niet alleen tranen in mijn ogen, maar ook over mijn wangen.
Een klein irritatiefactortje was, toenik na afloop mijn jas ophaalde, stonden er twee jonge meiden achter me en die hadden het niet naar hun zin gehad. Ze zeieden, dat ze vooral die Jezus ( hoe heet ie ook al weer Suspect ) niet zo best vonden! Ik kreeg direct de neiging om te gaan slaan! No
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Emptywo maa 27, 2013 1:23 pm

Dát kan ik me helemaal voorstellen Irma! Ze zou ze t liefst een draai om hun oren geven...
Ik heb ook al gelezen dat iemand een klacht heeft ingediend bij een krant over de zeer positieve recensie, diegene was nl in de pauze weg gegaan, zo slecht vond hij het...
Ik begrijp daar niks van. Er zijn natuurlijk diverse uitvoeringen van JCS, maar diegene was klaarblijkelijk niet goed voorbereid, wij weten inmiddels beter superwink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jesus Christ Superstar
» Concertante Jesus Christ Superstar
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» Where's Freek
» Freek bij Max

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE PROJECTEN-
Ga naar: