Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Weerspiegeling

Ga naar beneden 
+4
Kim22
Evelyn
sansa
Tessa
8 plaatsers
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Weerspiegeling   Weerspiegeling Emptyvr jan 03, 2014 12:42 pm

Bij de eerste test is in de weerspiegeling van het scherm telkens het gezicht van Tygo te zien. Daarbij zie je ook De Mol op het scherm staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 35
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerspiegeling   Weerspiegeling Emptyvr jan 03, 2014 2:08 pm

Die vond ik ook heel opvallend. Zou ook op de titel van de aflevering kunnen slaan, schijnbeweging
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerspiegeling   Weerspiegeling Emptywo jan 08, 2014 3:48 pm

Ik ben voor het eerst aan het kijken, dus ik zie nergens een ding in, laat staan dat ik iets uit mezelf zie..maar Tycho zat gewoon tegenover het scherm. Logisch dat het steeds zijn gezicht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerspiegeling   Weerspiegeling Emptywo jan 08, 2014 8:25 pm

Ik ben vaste kijker en ik vind zelf dat dit berust op toeval. Het kan een hint zijn, maar ik denk van niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 78
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerspiegeling   Weerspiegeling Emptydo jan 09, 2014 12:27 pm

Ik kijk al jaren, en het was mij ook opgevallen, maar niets is wat het lijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 56
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerspiegeling   Weerspiegeling Emptydo jan 09, 2014 4:35 pm

Ook ik kijk al jaren. Blijf altijd moeilijk vinden waarnaar te moeten kijken. En als je denkt het te weten krijgt die persoon een rood scherm. Ik ben allang opgehouden met uitzoeken wie het kan zijn en ben gewoon van het programma aan het genieten, vooral nu Freek erin zit. Hoop dat hij er lang in blijf zitten. ik zie hem niet als een mol maar hoop wel dat hij wint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerspiegeling   Weerspiegeling Emptyvr jan 10, 2014 1:41 am

Winnen lijkt mij ook het leukst! Ik ben hier thuis het allerslechtste in het zien van aanwijzingen,  en zie zeker geen vergezochte dingen, maar geniet wel van alle aanwijzingen die alle molloten denken te horen en zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerspiegeling   Weerspiegeling Emptyza jan 11, 2014 2:53 am

Ik heb jaren naar Wie is de Mol gekeken. Al vanaf het eerste seizoen toen er nog onbekende Nederlanders aan mee deden. Maar de laatste paar jaar keek ik er niet meer naar om verschillende redenen. Nu kijk ik alleen omdat Freek mee doet en ben ik niet zo bezig met wie de Mol is. Ik hoop dat Freek er tot het einde in blijft. Als Mol of als winnaar, dat maakt mij niet uit, als het maar niet als verliezer is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weerspiegeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weerspiegeling   Weerspiegeling Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weerspiegeling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: WIE IS DE MOL... :: Hints & Aanwijzingen-
Ga naar: