Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Freek presenteert Fort Boyard!!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Emptydo jun 19, 2014 2:21 pm

Ik lees net op Avromusical en musicaljournaal dat Freek Fort Boyard gaat presenteren!

Wordt een fijn tv-seizoen zo Very Happy. Ik ben heel benieuwd. Ik had hem ook graag gezien als kandidaat, maar misschien is dit zelfs wel beter, hoeft die al die rare opdrachten niet uit te voeren. Hij hoeft alleen maar toe te kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Emptydo jun 19, 2014 2:30 pm

MMm leuk voor hem maar ik zie (en hoor) hem liever in het theater.... (en ik zal zeker ook kijken)
Hoor niks meer over From Sammy With Love!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Emptydo jun 19, 2014 2:56 pm

Dat staat in de kleine lettertjes. Het wordt een zingende presentatie  Laughing 
Ik zie en hoor hem ook liever live hoor, maar ik vind het ook leuk dat hij andere dingen er naast gaat doen. Geen nieuws is goed nieuws denk ik altijd maar. Ford Boyard zal in juli opgenomen worden denk ik. Daarna The Normal Heart periode en dan is er tijd zat in het najaar voor Sammy. Dat zal ongetwijfeld nog wel een keertje duidelijk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Emptydo jun 19, 2014 4:35 pm

Fijn zoveel Freek op tv, maar ik wil hem liever horen zingen en spelen in een musical!
Ik snap wel dat het leuk is om zoveel verschillende dingen te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Emptydo jun 19, 2014 9:51 pm

Freek was vanmiddag bij Coen & Sander aan de telefoon over zijn presentatieklus. Hij heeft er in ieder geval zin in.

http://coenensandershow.bnn.nl/item/audio/5046
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Emptyvr jun 20, 2014 12:55 am

Bedankt, Kim, voor de link. Leuk om te horen. Ik ben ook heel benieuwd naar Freek zijn presentatiedebuut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Emptyvr jun 20, 2014 10:00 pm

Kim22 schreef:
Freek was vanmiddag bij Coen & Sander aan de telefoon over zijn presentatieklus. Hij heeft er in ieder geval zin in.

http://coenensandershow.bnn.nl/item/audio/5046

Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Emptydi nov 04, 2014 8:22 pm

Ik zat gisteren klaar voor zijn presentatiedebuut. Ik moet zeggen dat hij het goed heeft gedaan. Je ziet dat hij er echt zin in heeft. Hij leeft ook zo lekker mee met de kandidaten. Zijn blik spreekt af en toe boekdelen. Vooral bij die laatste opdracht met die blokjes stapelen is goed te zien dat hij het ook heel spannend vindt of de toren blijft staan of niet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freek presenteert Fort Boyard!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek presenteert Fort Boyard!!   Freek presenteert Fort Boyard!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freek presenteert Fort Boyard!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freek bij Max
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» Freek in de Uit.
» Is Freek de Mol?
» Where's Freek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: TELEVISIE & RADIO-
Ga naar: