Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Ranking the stars

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Ranking the stars Empty
BerichtOnderwerp: Ranking the stars   Ranking the stars Emptywo jun 25, 2014 5:50 pm

Gisteren naar twee opname van Ranking THE stars geweest.Het was erg leuk,maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Freek daar niet op zijn plaats vind.Hij lacht echt wel mee met grappige opmerkingen,en ook als hem een vraag gesteld word.De andere zijn zo bijdehand met hun opmerkingen waar ik ook erg om moet lachen hoor. Freek is toch te bescheiden en misschien ook wel te verlegen, om zich in de discussie ( die soms echt te ver gaat ) te mengen. Ik hoor hem toch het liefst zingen, maar hij heb gelijk dat hij alles wil meemaken.Maar ik heb een leuke middag gehad, en 20 Juli beginnen de uitzendingen.En geloof me het gaat echt lachen worden.😃😀
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Ranking the stars Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ranking the stars   Ranking the stars Emptyvr jun 27, 2014 7:48 pm

Dat was eigenlijk ook precies de reden, waarom ik ook behoorlijk verbaasd was toen ik het las. Je moet er wel voor gemaakt zijn voor zo'n programma. Maar ik ben benieuwd. En inderdaad het kan weer van de bucket list af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ranking the stars
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ranking the stars met Freek!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: ~ MUSICALS IN CONCERT-
Ga naar: