Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 dreamgirls

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

dreamgirls  Empty
BerichtOnderwerp: dreamgirls    dreamgirls  Emptyza okt 18, 2014 12:37 pm

Gisteravond bij Dreamgirls geweest, wat een heerlijke swingende show! Erg goede zang van iedereen. Verhaal gaat lekker snel, maar blijft wel compleet. Jammer dat het nummer "listen" gezongen door Deena (Pearl Jozefzoon) er niet in zit.
Berget Lewis haar zang is uiteraard goed, spel vond ik minder maar ze compenseerd het met humor. Wel komt ze geloofwaardig over en maakt ze geen karikatuur van het personage. Pearl zette een erg overtuigende Deena neer, qua spel en zang erg sterk!!
Grote verrassing vond ik Aicha Gill  (Lorell)  en de mannen. Stuk voor stuk even goed.
Clayton Pierotti speelt een heel overtuigende Jimmy Early en persoonlijk vond ik hem stukken beter dan Eddie Murphy in de film, vooral door zijn zang.
En Edwin Jonker als Curtis, Tsja...ik heb een zwak voor deze man, maar bevooroordeeld of niet, hij was gewoon erg goed!!!

Het decor is simpel maar doeltreffend, een groot decor zou mij afleiden.

Ik heb een heerlijk swingende avond gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

dreamgirls  Empty
BerichtOnderwerp: Re: dreamgirls    dreamgirls  Emptyza okt 18, 2014 8:44 pm

Leuk om te horen wat je er van vond Sansa! Mag zelf vrijdag 14 November naar Dreamgirls lijkt dus helemaal goed te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

dreamgirls  Empty
BerichtOnderwerp: Re: dreamgirls    dreamgirls  Emptyzo okt 26, 2014 12:17 am

Leuk om je verslagje te lezen! Ik wil proberen om in Zwolle last minute naar Dreamgirls te gaan, maar ik twijfelde nog een beetje. Nu ik steeds positieve reacties lees, denk ik dat ik het tegen die tijd zeker ga proberen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

dreamgirls  Empty
BerichtOnderwerp: Re: dreamgirls    dreamgirls  Emptyzo jan 25, 2015 3:10 pm

Ik ben gisteren geweest. Het was inderdaad een lekker swingende voorstelling. Er zit genoeg vaart in het verhaal. Ik ben ook positief verrast door Aicha Gill. Zij was echt heel erg goed. De mannen waren ook erg goed. Ik was geen fan van Berget, dat ben ik nog steeds niet qua stemgeluid. Ze kan zingen, maar haar stemgeluid raakt mij nog steeds niet. Ze schreeuwt teveel naar mijn idee. Ze speelde de rol van Effie op komische wijze. Ik vond dat ze dat voor een niet-actrice best goed deed. Pearl had misschien haar dag niet echt gister. Ik zat vooraan en ik weet het niet. Ze kwam gisteren in ieder geval niet echt goed uit de verf. Maar voor de rest was het een leuk avondje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dreamgirls  Empty
BerichtOnderwerp: Re: dreamgirls    dreamgirls  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dreamgirls
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: